איך לוקחים הלוואה מקרן פנסיה?

רוב האנשים לא מצליחים לסיים את החודש וזאת מכיוון שרוב הישראלים מרוויחים מתחת לשכר הממוצע. ואכן איך אפשר לקנות אוטו, לשלם על ברית או בר מצווה או לטוס לחופשה עם משכורות כל נמוכות? אם כן הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות אם אתם רוצים לסיים את החודש זה לקחת הלוואה. אך שימו לב אם אתם לוקחים הלוואה עליכם לשים לב לתנאים שלה.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי התנאים בבנקים הם נוראיים והריביות על ההלוואות בבנקים הן מאוד גבוהות. אז מה אפשר לעשות? אם כן יותר ויותר אנשים לוקחים הלוואה מקרן הפנסיה שלהם. עליכם להבין כי פעמים רבות תנאי ההלוואה מקרן הפנסיה יהיו יותר טובים מכיוון שיש לכם כבטוחה את קרן הפנסיה שחסכתם אליה ולכן הלוואה מקרן פנסיה עדיפה פעמים רבות על פני הלוואה מבנקים או חברות אשראי חוץ בנקאיות.

מדוע כדאי לפנות אל יועץ פנסיוני לפני לקיחת ההלוואה?

שימו לב השוק של הלוואות מקרנות פנסיה הוא שוק של כרישים אשר קשה מאוד להבין מה קורה בו ומה אנו צריכים לעשות בכדי לקחת את ההלוואה המשתלמת ביותר שיש. אז איך נוכל לראות בתוך היער הזה ואיך ניקח הלוואה טובה?

אם כן יש בעל מקצוע אשר יכול מאוד לעזור לכם והוא יועץ פנסיוני. היועץ יעזור לכם להבין מה הם תנאי ההלוואה שנותנים לכם והאם קרן הפנסיה שחסכתם אליה מאפשרת לכם לקחת הלוואה זו או אחרת. היועץ ידע בדיוק מה לייעץ לכם ויעזור לכם מאוד ולכן לא כדאי לכם לקחת הלוואה מבלי להתייעץ אתו.

מדוע כדאי לעבוד עם יועץ פנסיוני עצמאי?

אם אתם פונים אל יועץ פנסיוני בשביל לקחת הלוואה כדאי לכם לפנות אך ורק אל יועץ עצמאי. אז נכון יועץ בחברת הפנסיה שלכם הוא לא בן אדם רע וכבודו במקומו מונח אך אי אפשר להתעלם מן העובדה כי פעמים רבות יועץ בחברה ישים את האינטרסים של החברה לפני האינטרסים שלכם.

לעומת זאת יועץ עצמאי תמיד אבל תמיד יראה את טובתכם לפני הכול וכך בעזרתו תוכלו לקחת הלוואה הרבה יותר טובה. יועץ פנסיוני חיצוני חוסך לכם המון כסף ולכן כה כדאי לפנות אליו ולהיעזר בשירותיו וכך לקבל את התנאים הטובים ביותר שיש להלוואות או לכל דבר שאתם רוצים לעשות עם קרן הפנסיה.

אל תבחרו יועץ פנסיוני מבלי לקבל עליו המלצות

כמובן שאם אנו פונים אל יועץ פנסיוני חיצוני אנו צריכים להבטיח כי הוא יהיה המקצועי ביותר שיש. אז איך נעשה זאת? אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה לקבל המלצות על היועץ. דברו עם לקוחות אשר עבדו עם היועץ בעבר (פשוט בקשו מן היועץ את הטלפונים שלהם) או חפשו עליו מידע באינטרנט. על רקע זה אנו חייבים לציין כי באתר https://theconsultants.co.il אפשר למצוא את היועצים הטובים בארץ לפנסיה ולכן כדאי להיכנס לאתר ולהיעזר בו.

Call Now Button