מהם סוגי ההלוואות הזמינות לעצמאים?

ישנם סוגים רבים ושונים של הלוואות זמינות לעצמאים, אך חשוב לדעת שלא כל המלווים יציעו לכם אותן. האפשרויות כוללות:

  • כרטיסי אשראי
  • הון ביתי
  • כרטיסי אשראי לעסקים
  • קווי אשראי
  • קווי אשראי אישיים

אחד מסוגי ההלוואות הפופולריים ביותר לעצמאים הוא הלוואות אישיות. הלוואות אישיות נוחות ליזמים מכיוון שניתן להשתמש בהן לביצוע מגוון רכישות, כגון ציוד חדש, מלאי או רכב. הלוואות אלו מציעות גם תשלומים חודשיים קבועים ומאפשרות ללווים לבצע תשלומים נוספים ללא קנס.

אפשרות נוספת היא כרטיסי אשראי עסקיים המציעים גבולות אשראי גמישים ותוכניות תגמולים במזומן. עם זאת, כרטיסים אלו אינם מיועדים לצרכי הלוואות לטווח ארוך כמו הלוואות אישיות מסורתיות ויש להשתמש בהם רק כפתרון זמני או כקרן חירום.

כיצד עצמאים זכאים להלוואה?

עצמאים זכאים להלוואות כמו כולם. ההבדל היחיד הוא שהם דורשים חותם שותף כדי לקבל אישור.

עצמאים זכאים להלוואות במגוון דרכים: 

-הם יכולים להגיש בקשה להלוואה אישית

 -הלוואה עסקית

– או אפילו מסגרת אשראי לבית.

בעבר, עצמאים לא היו זכאים להלוואות מכיוון שלא היו להם בטחונות להציע. עם זאת, ענף ההלוואות השתנה ומציע כיום סוגים רבים ושונים של הלוואות לעצמאים.

הדרכים הטובות ביותר להשתמש בהלוואה אישית לא מובטחת

כעובד עצמאי, ייתכן שלא יהיה לך אותו ניקוד אשראי כמו שכיר בשכר. זה יכול להקשות על קבלת הלוואה מבנקים או מוסדות פיננסיים אחרים.

למרבה המזל, יש דרכים אחרות לממן את העסק שלך אם אתה עצמאי. אפשרות אחת היא הלוואה אישית לא מובטחת. הנה כמה מהדרכים הטובות ביותר להשתמש בה:

1) השקיעו בעסק שלכם – אם אתם מחפשים הון להשקעה בעסק שלכם, הלוואה אישית לא מובטחת היא דרך מצוינת לעשות זאת! אתה יכול להשתמש בכספים מהלוואה מסוג זה כמעט לכל מטרה שתעזור לחברה שלך לצמוח ולפרוח.

2) לשלם חובות – אם יש לך חוב שמכביד עליך כבר שנים, הלוואה אישית לא מובטחת יכולה להיות מה שאתה צריך! ברגע שהחוב יפרע, זה יפנה יותר כסף כדי שתוכל להתמקד בהגדלת העסק שלך ויצירת הכנסה נוספת.

כיצד לשפר את ציון האשראי שלך ולגשת לריבית נמוכה יותר על הלוואה לעצמאים

עצמאים הם קבוצת היזמים הצומחת הכי מהר בארץ. זוהי מגמה שלא מראה סימני האטה בזמן הקרוב.

על מנת לקבל הלוואה, תצטרכו לקבל דירוג אשראי טוב. זה יכול להיות קשה אם אתה עצמאי, מכיוון שהגופים השונים בשוק לא אוהבים לתת הלוואות לאנשים שאין להם הכנסה קבועה.

בפסקה זו נסקור כמה טיפים לשיפור ניקוד האשראי שלך וגישה לריביות נמוכות יותר על הלוואות לעצמאים.

עצמאים אינם זכאים לרבות מאותן הטבות העומדות לרשות העובדים. זה כולל ביטוח בריאות, ביטוח אבטלה ודמי פרישה. עם זאת, עצמאים עדיין אחראים לחסכונות הפנסיה שלהם ולשלם עבור שירותי הבריאות שלהם. זה יכול ליצור מצב שעצמאים צריכים לקחת הלוואות לכיסוי הוצאות אלו, אך מתקשים לקבל את ההלוואה כי הם חסרי דירוג אשראי או בעלי ניקוד אשראי לא מרשים.

כיצד לקבל את העסקה הטובה ביותר על הלוואה כמובטל או כעצמאי

מובטל או לעצמאי עשוי להיות קל יותר לקבל הלוואה מאשר למי שעובד. הסיבה לכך היא שהמובטל או העצמאי לא יידרש להציג את הכנסתו, בעוד שהמועסק יצטרך להציג את תלושי השכר האחרונים שלו ומסמכים אחרים.

עם זאת, חלק מהמלווים ידרשו ערב אם הם לא בטוחים שהם יקבלו החזר מהמובטל או העצמאי. 

ההגדרה למישהו ערב היא – אדם עם דירוג אשראי טוב והכנסה קבועה, שמתחייב להחזיר את הכסף במקרה שהאדם שהוא ערב לו אינו מסוגל.

עצמאים נחשבים לרוב ללווים מסוכנים יותר מאנשים שכירים, ולכן יכול להיות להם קשה למצוא את העסקאות הטובות ביותר להלוואות לרכב. הסיבה לכך היא שמלווים עשויים לחשוב שיש לך פחות סיכוי להחזיר את ההלוואות שלך אם אין לך הכנסה יציבה כמובטל או כעצמאי.

העצמאים הם חבורה חרוצה. הם צריכים ללהטט בעצמם עם עומס העבודה והלחץ של ניהול עסק. לכן חשוב להם לקבל את העסקה הטובה ביותר על הלוואות כאשר הם צריכים אחת.

המאמר בשיתוף : https://theconsultants.co.il/

Call Now Button