מה חשוב לדעת לפני שלוקחים הלוואה לניתוח קוסמטי?

הלוואות לניתוח פלסטי הן אחת הדרכים, אבל לא היחידה, למימון ההליך הקוסמטי. אחרי הכול, אם לא מדובר בהליך רפואי אלא קוסמטי בלבד, קופת חולים לא תממן אותו. לעתים, היא עשויה להשתתף בפרוצדורות קוסמטיות כמו ניתוח אף שנדרש בעיקר בשל בעיות רפואיות, אבל כדי שההליך ייחשב כהכרח רפואי, צריכה להיות לו השפעה דרמטית על הבריאות הפיזית ו/או הנפשית שלכם.

ניתוח קוסמטי לא נחשב ברוב המקרים להליך רפואי. בכול זאת, מומלץ לדבר עם רופא המשפחה שלכם, לפני שתתחילו לחפש אחר מנתח פלסטי. אין לכם מה להפסיד!

לדוגמה, אתם לא באמת יכולים להבטיח שקופת חולים תכסה את עלות ניתוח האף שלכם רק בגלל שאתם לא מרוצים מהצורה שלו, אלא אם כן מבנה האף גורם לכם לקשיי נשימה. כך גם לגבי הליכים קוסמטיים אחרים, כולל הקטנת חזה, הגדלת חזה, מתיחת בטן או ניתוח עפעפיים. לכן, רוב הניתוחים הקוסמטיים נעשים במרפאות פרטיות, ובמימון עצמי.

ניתוח קוסמטי אינו זול

עלות הניתוחים הקוסמטיים תלויה בכמה גורמים. הסכום שתשלמו כדי להשיג מראה ללא רבב, תלוי בסוג ההליך שאתם מתכננים, במורכבות ההליך, בהיקף העבודה, בחומרים המשמשים לניתוח ובגורמים נוספים. אלא שבאופן כללי, ניתוח קוסמטי אינו סיפור זול.

אבל זה לא בהכרח אומר שתצטרכו לדחות את ההליך עד שתחסכו מספיק כסף, או שיהיה עליכם לבקש הלוואה מהמשפחה או מהחברים שלכם. יש מספר אפשרויות למימון ניתוחים קוסמטיים, שיאפשרו לכם לעבור את הניתוח עכשיו, ולשלם עבורו בעתיד.

דרכים לתשלום עבור הניתוח הקוסמטי

אם אתם רוצים לעבור ניתוח קוסמטי אבל אין לכם מספיק כסף כדי לשלם עבורו, כדאי לשקול את אפשרויות המימון הבאות:

  • תוכניות מימון

תוכניות אלה מוצעות על ידי מרפאות קוסמטיקה רבות, המבקשות לאפשר למטופלים שלהם לשלם עבור ניתוח בתשלומים חודשיים על פני תקופה ארוכה יותר.

תוכלו לנסות להוזיל את המחיר, ולנהל מו״מ עם המרפאה על התשלומים החודשיים וגם על תקופת ההחזר. קחו בחשבון שככול שתקופת ההחזר תהיה ארוכה יותר, כך גם הריביות יהיו גבוהות יותר. כמו כן, רוב תוכניות המימון ידרשו מכם לשלם פיקדון לפני ביצוע ההליך הקוסמטי.

  • הלוואה בנקאית

אם אין לכם מספיק כסף כדי לבצע את הניתוח הקוסמטי המבוקש, תוכלו לפנות לבנק שלכם ולבקש הלוואה. הבנק עשוי לאשר לכם הלוואה עם החזרים חודשיים שתוכלו לעמוד בהם, לאורך תקופת זמן ארוכה יותר. זאת, בתנאי שיש לכם היסטוריית אשראי טובה.

פנו לבנק לקבלת מידע נוסף על סוגי ההלוואות הקיימות, כמו הלוואות מטרה, ובדקו את הריביות, את משך החזר ההלוואה ופרטים נוספים.

  • הלוואות לניתוחים קוסמטיים

יש חברות המתמחות במימון ניתוחים קוסמטיים. הלוואות אלה נושאות בדרך כלל ריביות גבוהות יותר מאשר אפשרויות המימון שהוזכרו למעלה. אבל, אם אין ברירה אחרת ואתם מאוד רוצים לעבור את הניתוח הקוסמטי, הלוואה זו יכולה לשמש כמוצא האחרון.

אם אתם לא יכולים לשלם כעת את מחירו הגבוה של ההליך הקוסמטי, אבל אין לכם בעיה לעמוד בהחזרים החודשיים, גם אם הם נושאים ריבית גבוהה, תוכלו לפנות לחברה המציעה הלוואות לניתוחים קוסמטיים. עשו השוואה בין תנאי ההלוואה שמציעות כמה חברות שכאלה, כדי למצוא את התעריפים ואת תנאי ההחזר הנוחים לכם ביותר.

בחירת האפשרות הפיננסית הטובה ביותר

אולי זה נראה מובן מאליו, אבל יתכן שאפשרות המימון הטובה ביותר עבור הניתוח הקוסמטי שלכם היא לאו דווקא ההלוואה עם שיעורי הריבית הנמוכים ביותר.

אם אתם לא מסוגלים לעמוד בהתחייבות להחזרים החודשיים, אלא אם כן תנקטו בצעדים דרמטיים מאוד (למשל, לקצץ בהוצאות החיוניות שלכם, משהו שאולי לא תמהרו לעשות), אזי די ברור שאופציית המימון לא מתאימה לכם, ולא משנה עד כמה שיעורי הריבית המוצעים לכם הם נמוכים. חוץ מזה, הלוואה גרועה יכולה להפתיע אתכם ולהגדיל את העלות הכוללת של ההליך הקוסמטי שלך באלפי שקלים.

כדי להימנע מהוצאות יתר מיותרות, ועל מנת להבטיח שאכן תוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים שלקחתם על עצמכם, עברו על הכספים שלכם ובדקו מהו הסכום שאתם יכולים להרשות לעצמכם להפריש מדי חודש כדי לשלם עבור הניתוח הקוסמטי. וטוב תעשו אם תקבלו גם ייעוץ מקצועי בנושא!

Call Now Button