טיפים שיעזרו לכם להזניק את העסק לשלב הבא

להצליח לבסס עסק יציב זה לא קל, אך אפשרי. אם אתם קוראים את הדברים הללו, מגיע לכם כל הכבוד, עמדתם במשימה הזאת. אבל כעת, אתם רוצים יותר. על מנת להזניק את העסק לשלב הבא, שימו לב לטיפים המועילים הבאים.

השקיעו בשימור לקוחות והגדלת נאמנות

בהרבה עסקים משקיעים מאמץ רב וכסף, בגיוס לקוחות חדשים. אין ספק שזה חשוב ואפילו חיוני, אבל כדי להגיע רחוק באמת צריך גם לשמר לקוחות קיימים. מעבר לצעדים איכותיים טכנולוגית, כמו הכנסת מערכת סליקה לעסק, הטמיעו מערכת טובה לשימור לקוחות. זה יעזור לכם לעשות סדר במידע העסקי, לתת שירות טוב ולהגיע למצב שבו נאמנות הלקוחות יוצרת לכם ערך מוסף עסקי.

איסוף מידע מהשטח

כדאי להזניק את העסק גבוה יותר, חשוב לאסוף מידע כדי להגיע לתובנות ניהוליות. את המידע הזה צריך לאסוף ואחר כך לנתח ולהפוך לחלק מתוכנית העבודה. כאשר אנו מדברים על איסוף מידע מהשטח, אפשר למשל לערוך סקרי לקוחות. בקשו מלקוחות לענות על סקרים, התקשרו אליהם, תבינו ממה הם מרוצים וממה פחות. כמו כן, דברו עם נציגי המכירות או עם אנשי המכירות שלכם, כדי להבין אילו תובנות הם מקבלים, בזכות המגע היום יומי עם הלקוחות. עסק מצוין מבין מה הלקוחות רוצים וצריכים. עסקים מעולים יוזמים ונותנים פתרונות נוספים.

חפשו הזדמנויות להתרחבות

ברגע שתחום פעילות מסוים מיצה את עצמו, אל תסתפקו בכך. אל תשקטו על השמרים אלא חפשו נישות נוספות. שאלו את עצמכם האם יש עוד סוגי לקוחות שיכולים להביע עניין במוצר או בשירות שלכם. חפשו מוצרים חדשים שאתם יכולים לשווק, הרחיבו את סל הפתרונות שלכם. לדוגמא, אם הקמתם משרד תרגום, תוכלו להתחיל להציע גם שירותי עריכה. אם אתם מוכרים כלי בית, נסו לשווק גם ציוד למשרד. אם פניתם לקהל יעד נשי בעיקרו, בדקו כיצד תוכלו לפנות גם לגברים.

חזקו את מיתוג העסק

עסק קטן שהופך לעסק בינוני, חייב להראות שהוא גדול יותר. בוודאי שהדבר נכון בעסק שמתרחב והופך כבר לגדול ממש. חזקו את מיתוג העסק, ודאגו לכך שהוא יבליט את העובדה שאתם גדולים יותר, קשובים יותר, מציעים פתרונות מגוונים יותר. מיתוג מחדש יכול לאפשר לכם לפנות לקהלי יעד נוספים או להשיג בידול ביחס למתחרים גדולים.

תנו פוש לפרסום ולשיווק

על מנת לגדול עוד, תצטרכו להשקיע משאבים בפרסום ובשיווק. תהליכי התרחבות עסקיים במיטבם מתחוללים במקביל לקידום מכירות, שיווק, לפעמים אפילו באופן אגרסיבי. אז תנו פוש לשיווק ולפרסום. במידת הצורך, היעזרו ביועצים אסטרטגיים עם מומחיות לשיווק או שכרו את שירותיו הטובים של מקדם אתרים. יחסי ציבור ופעילות סושיאל (בערוצי מדיה חברתית), מהווים חלק חשוב מהשגרה היומית של כל עסק משגשג שרוצה יותר.

Call Now Button