הלוואה לטובת השקעות בשוק ההון

מסחר בשוק ההון מושך אליו בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים המחפשים מקור נוסף להגדלת ההון שלהם, לקידום עצמאות כלכלית ובאופן כללי אנשים שרוצים לקחת אחריות פיננסית לקראת עתיד טוב יותר להם ולמשפחתם. זו בהחלט מגמה מבורכת וחשובה, התקדמות בחינוך הפיננסי של הציבור הישראלי. אך כמובן שמסחר בשוק ההון הוא עולם ומלואו, תחום מורכב, גדול ודינמי שצריך כל הזמן ללמוד ולחיות אותו במובנים מסוימים – אך זהו גם תחום מרתק, חיובי וכזה שבאמת מאפשר לכם ליצור רווחים איכותיים וברי קיימא, עם עבודה, למידה והתמדה.

כמובן שאי אפשר לתת מדריך מלא וכזה הכולל את הכל על מסחר בשוק ההון למתחילים בדף אינטרנט אחד, אך ניתן לכם את הבסיס ההכרחי ומשם תוכלו להמשיך ללמוד את התחום יותר ברצינות, לקבל כלים מעשיים למסחר חכם ורווי בשוקי ההון ולהתפתח כמשקיעים עצמאיים לעבר עתיד כלכלי איכותי ורווחי יותר.

 

מהו מסחר בשוק ההון?

כבר היום, עוד לפני שפתחתם לעצמכם תיק השקעות פרטי או קניתם מניה, אתם למעשה מושקעים בבורסה ובשוקי ההון, דרך החיסכון הפנסיוני שלכם, קופות הגמל וההשתלמות שלכם, דרך חסכונות בבנק. אבל כאן אנחנו מדברים על השלב הבא, על לקחת אחריות על הכסף שלכם ולפעול אקטיבית כדי להגדיל אותו בדרך המצוינת והמרתקת של שוק ההון.

מסחר בשוק ההון משמעותו ביצוע עסקאות פיננסיות בשוק ההון, בין אם בבורסה לני"ע בישראל או בבורסות בחו"ל, הכל באמצעות כלים חכמים, נגישים וחכמים הזמינים כיום עם המהפכה הדיגיטלית. עסקאות אלו כוללות, במהותן ובעיקר, קנייה ומכירה של ניירות ערך ושל מוצרי מסחר/השקעה, אלו כוללים מניות, אג"חים, מדדים, קרנות סל, תעודות סל, קרנות נאמנות וכן הלאה. בגדול, כאשר ערך נייר הערך שקניתם עולה, ערך ההשקעה שלכם עולה ואם תמכרו, תצאו ברווח – כאשר יש להתחשב גם בהיבטי מיסוי כמובן. יש גם דרכים להרוויח כאשר ערך ני"ע יורד (שורט), אך זה כבר חומר למתקדמים ורצוי להתחיל בבסיס.

קניתם מניות של חברה, החברה מצליחה והמניות עולות – ההשקעה שלכם רווחית. השקעתם במדד וערך המדד והחברות שבתוכו עולה, הרווחתם כסף. מסחר בשוק ההון מאפשר לכם ליצור כסף באמצעות כסף, להרוויח בלי קשר לזמן העבודה שלכם ולהשתמש בכללי השוק והכלכלה כדי לקדם את העתיד שלכם.

 

סוחרים עצמאית, חוסכים כסף ולוקחים אחריות על תיק ההשקעות שלכם

כאשר אנו מדברים על מסחר בשוק ההון הכוונה היא, בעיקר במקרה להלן, למסחר עצמאי ולא השקעה חצי פאסיבית דרך יועצי ההשקעות בבנקים או דרך תיק מנוהל באחד מבתי ההשקעות. מסחר עצמאי בבורסה ובשוקי ההון מאפשר לכם לחסוך המון בעמלות ועלויות נוספות, לבצע עסקאות מסחר בעצמכם דרך פלטפורמות מתקדמות ונוחות לשימוש וכמו כן לקחת אחריות אמיתית ומעשית על תיק ההשקעות שלכם. בשביל זה אתם צריכים ללמוד על השווקים וללמוד כיצד לסחור באופן מושכל ואשר מתאים לכם בשוק ההון, ואז לבצע החלטות מסחר עצמאיות לפי אסטרטגיה מובילה וטקטיקות מסחר שתחליטו עליהן או תקבלו עליהן המלצות.

זה אומר גם להכיר את המונחים בהם משתמשים סוחרים בשוק ההון: מניות, מדדים, מגמת שוק, אינדיקטורים כלכליים ופיננסיים, שוק שורי (עולה) ושוק דובי (יורד), מס רווחי הון, ניהול סיכונים, שיעורי תשואה וכן הלאה. עולם ומלואו, מרתק ומושך! קורס איכותי למסחר בשוק ההון ייתן לכם את כל המידע והכלים להתחיל לסחור.

 

מהן שיטות למסחר בשוק ההון?

אפשר כאמור לסחור דרך הבנק שלכם, אבל זה כרוך בלא מעט עמלות ופחות שליטה ישירה וידידותית לעל התיק שלכם. הדרך המומלצת והמשתלמת יותר – אחרי קבלת הכשרה מתאימה ומידע איכותי הכולל כלים מעשיים למסחר עצמאי – היא לפתוח חשבון מסחר אצל אחד מחברי הבורסה בישראל (בתי השקעות בעיקר) או חשבון מסחר במערכות העצמאיות והפרטיות המאפשרות גישה לשוק ההון האמריקאי ושוקי הון גלובליים אחרים.

מערכות המסחר החדשות והמתקדמות הזמינות לסוחרים עצמאיים בשוק ההון כוללים את כל הכלים והפקודות שאתם צריכים, כלי ניתוח, פקודות מסחר ועוד, בעלויות נמוכות ועם אינסוף דרכים להתפתח כסוחרים ומשקיעים פיננסיים עצמאיים.

Call Now Button